يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نفرات برتر کارگاه دو روزه عکس در شهرهای خورموج و شنبه شهرستان دشتی یکشنبه شب در آیینی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۴۰۲۶
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: نفرات برتر کارگاه دو روزه عکس در شهرهای خورموج و شنبه شهرستان دشتی یکشنبه شب در آیینی معرفی شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: از اهداف برگزاری این کارگاه دو روزه کشف استعدادهای هنری جوانان شهرهای خورموج و شنبه است.
\nحمید زارعی افزود: برگزاری این کارگاه باعث ایجاد خودباوری وامید درعکاسان جوان این شهرستان و بویژه شهر زلزله زده شنبه دشتی شد.
\nوی اضافه کرد: هنر دنیای وسیعی دارد وعکاسی یکی ازبهترین هنرهای این دنیا است که با تلاش و پشتکار و دانش عکاسان جوان به پله های ترقی خواهیم رسید.
\nزارعی ازهمکاری اعضای هیات مدیره موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران در راه اندازی واحداث ساختمان فرهنگسرای شهر زلزله زده شنبه وحمایت های دوسال اخیر این موسسه که باعث ایجاد امید و و نشاط و شادابی درجوانان این شهر زلزله زده شد، تقدیر کرد.
\nزارعی ادامه داد: دراین کارگاه 30 نفرازعکاسان جوان وحرفه ای دشتی با هنرعکاسی حرفه ای آشنا و آموزش های عملی وکاربردی را فرا گرفتند.
\nاستاد عکاسی و مدرس این کارگاه گفت: در مدت دو روز برگزاری کارگاه جوانانی با استعداد وهنرمند در شهرستان دشتی و شهرزلزله زده شنبه پیدا کردیم که هنردر ذات آنها است.
\nناصرگلی افزود: امکانات این شهرستان درحد تهران نیست وجوانان باید با تلاش وپشتکار بیشتر هنر واستعداد خود را بروز دهند.
\nوی آینده هنرعکاسی دراستان بوشهر وشهرستان دشتی را بسیارخوب و درخشان پیش بینی کرد وافزود: شما آینده سازان تصویر وهنر این استان خواهید شد.
\nدر پایان این کارگاه دو روزه نفرات برترمعرفی و تجلیل شدند .
\nبه نوشته ایرنا، دربخش آیین وکار عبدالرسول قاسمی و سید علی علیپورمقام های اول و دوم و در شنبه پس از زلزله کاظم مزیری، سیده مریم امینی و سینا کهنسال مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
\nدرمراسم اختتامیه این کارگاه معاون سیاسی واجتماعی فرماندار، بخشدارشنبه وطسوج و مسوولان دشتی حضور داشتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر