جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۸۵۷
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳

فکرشهر: امام جمعه شبانکاره گفت: برای مدیریت بحران آب، تعویض شبکه‌های فرسوده آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد پردل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمبود و قطعی آب یکی از مشکلات اساسی کشور است، بیان کرد: در استان بوشهر به دلیل وجود گرمای زیاد دارای مشکل جدی‌تری هستیم و همه بخش‌های این استان درگیر این مسأله هستند.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: سال گذشته این مشکل نیز در استان بوشهر وجود داشت و شرایط به گونه‌ای بود که کار آبرسانی با تانکر انجام می‌شد.

وی تصریح کرد: همین آبرسانی با تانکر درست است نیاز مردم به آب آشامیدنی را تأمین می‌کرد اما در انجام فعالیت‌های روزانه و… مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده بود.

وی افزود: لذا از مسئولین به عنوان یک مطالبه جدی ساماندهی و مدیریت وضعیت آب را درخواست کردیم تا مدیریت و اهتمام بهتری صورت گیرد، این موضوع به صورت مطالبه در خطبه‌های نمازجمعه مطرح شد و خوشبختانه مسئولان پای کار آمدند.

حجت‌الاسلام پردل ادامه داد: برای ساماندهی وضعیت آب، تعویض شبکه‌های فرسوده آبرسانی در روستاها در حال انجام است و در شهر نیز همین رویه برقرار است.

وی گفت: امیدواریم با تعویض و ساماندهی شبکه‌های فرسوده آب، بتوان وضعیت آب را کنترل و مدیریت نمود تا در تابستان، مشکل آب شرب نیز رفع و ساماندهی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر