شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار دشتستان دو طرح راهداری و عمران شهری با اعتبار 27 میلیارد و 500 میلیون ریال در دشتستان  به بهره برداری رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، قطعه اول جاده ننیزک به کلمه به طول پنج کیلومتر با اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که تاثیر بسزایی در تسهیل حمل و نقل بخش مرکزی دشتستان، شهر های برازجان و کلمه و بخش بوشکان و استان فارس دارد.
کد خبر: ۱۴۰۸۹
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار دشتستان دو طرح راهداری و عمران شهری با اعتبار 27 میلیارد و 500 میلیون ریال در دشتستان  به بهره برداری رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، قطعه اول جاده ننیزک به کلمه به طول پنج کیلومتر با اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که تاثیر بسزایی در تسهیل حمل و نقل بخش مرکزی دشتستان، شهر های برازجان و کلمه و بخش بوشکان و استان فارس دارد.

\n\n

همچنین بلوارغدیر شهر برازجان به طول یکهزارو 500 متر با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر طرح افتتاحی است.

\n\n

فرماندار دشتستان دراین آیین گفت: شهر برازجان از شهرهای مهم استان بوشهر است و نگاه ما به توسعه و عمران شهری و مبلمان برازجان ویژه است.

\n\n

دکتر ارسلان زارع افزود: درسال جاری 25 میلیارد ریال برای توسعه فضای سبز شهر برازجان در نظر گرفته شده است که این امر تاثیر بسزایی در توسعه مبلمان این شهر دارد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر