يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۹۰۴
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۹

فکرشهر: با برگزاری دو دیدار مقدماتی، فینالیست‌های تورنمنت چهارجانبه "سرداران وفادار" شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس در بوشهر معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر ازر ایرنا، در نخستین دیدار این رقابت‌ها که روز یکشنبه به میزبانی استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، تیم رسانه ورزش و منتخب عراق (شهر کربلا) از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان وقت قانونی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در ضیافت پنالتی‌ها تیم رسانه ورزش توانست با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری برسد و به عنوان نخستین فینالیست تورنمنت معرفی شود.

در دومین دیدار پیشکسوتان ایرانجوان بوشهر و منتخب نیروهای مسلح به مصاف هم رفتند که در این دیدار نیروهای مسلح با برتری ۲ بر یک برابر حریف راهی فینال شد.

در دیدار فینال تورنمنت رسانه ورزش و منتخب نیروهای مسلح با هم دیدار می‌کنند و منتخب عراق و پیشکسوتان ایرانجوان نیز در دیدار رده‌بندی به مصاف هم می‌روند.

براساس اعلام هیات فوتبال استان بوشهر دیدارهای فینال و رده‌بندی رقابت‌ها در سه‌شنبه هفته جاری به میزبانی زمین‌های شماره یک و ۲ مجموعه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

این مسابقات چهارجانبه فوتبال به‌ یاد سرداران شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شهید «ابو مهدی المهندس» با حضور یک تیم از کشور عراق با هدف گسترش روابط در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مسلمان منطقه برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر