يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۹۳۲
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، اماکن اسکان اضطراری در استان بوشهر افزایش می یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احسان ایزدپناه صبح دوشنبه در نشست بررسی تعیین مکان اضطراری شهروندان در زمان بحران اظهار داشت: جانمایی و آماده سازی محل اسکان اضطراری شهروندان در زمان بحران بر اساس استانداردهای موجود و زیر ساخت‌های لازم با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی بیان کرد: یکی از اهداف این جمعیت جانمایی، آماده سازی و افزایش مکان‌های اسکان اضطراری در سطح شهر، با در نظر گرفتن فرهنگ و آداب مردم مناطق مختلف است که هم اکنون در این نشست مشترک در حال پیگیری آن و اقدامات اولیه از قبیل جانمایی مکان‌های امن جهت اسکان اضطراری خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: یکی از مخاطراتی که همواره پس از وقوع زلزله و حوادث ناگوار، با آن مواجه هستیم، اسکان اضطراری افراد زلزله زده، شناسایی و تعیین مکان‌های مناسب جهت احداث اسکان موقت و اضطراری همراه با زیر ساخت‌های لازم از قبیل سرویس بهداشتی، حمام و غیره متناسب با فرهنگ منطقه زلزله زده است.

ایزدپناه خاطرنشان کرد: در نشست با مدیران مربوطه، تلاش می‌شود با رعایت موازین قانونی و کارشناسی، بهترین مکان برای اسکان اضطراری در زمان وقوع بحران انتخاب کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر