يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با سومین روز از هفته دولت درآیینی با حضور فرماندار دشتستان 10 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال در بخش بوشکان به بهره برداری رسید.\n \nبه گزارش فکرشهر، شایان ذکر است گلزار شهدای شهر کلمه ،مخرن آبرسانی روستاههای فاریاب و تنگ زرد, سالن ورزشی طلحه  با اعتباری بالغ بر,پل و اجرایی طرح هادی روستای خون ,دفتر بهزیستی کلمه و چندین خیابان ویک بلوار در شهر بوشکان به بهره برداری رسید.\n \nهمچنین عملیات اجرایی گازرسانی به سه شهر کوهستانی کلمه، تنگ ارم و بوشکان نیز با هزینه ۷۸ هزار و ۸۰۸ میلیون ریال در فاز نخست آغاز شد .
کد خبر: ۱۴۱۲۶
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۴

فکرشهر: همزمان با سومین روز از هفته دولت درآیینی با حضور فرماندار دشتستان 10 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال در بخش بوشکان به بهره برداری رسید.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر، شایان ذکر است گلزار شهدای شهر کلمه ،مخرن آبرسانی روستاههای فاریاب و تنگ زرد, سالن ورزشی طلحه  با اعتباری بالغ بر,پل و اجرایی طرح هادی روستای خون ,دفتر بهزیستی کلمه و چندین خیابان ویک بلوار در شهر بوشکان به بهره برداری رسید.
\n 
\nهمچنین عملیات اجرایی گازرسانی به سه شهر کوهستانی کلمه، تنگ ارم و بوشکان نیز با هزینه ۷۸ هزار و ۸۰۸ میلیون ریال در فاز نخست آغاز شد .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر