يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: درمانگاه فرهنگیان در شهر برازجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی راه اندازی و آغاز به کارکرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم است که مورد توجه جدی مجموعه آموزش و پرورش است .\n\nناصر کرمی بیان داشت: توجه به خدمات رسانی بهتر و رفاه فرهنگیان و خانواده آنها نیز مورد توجه جدی این سازمان می باشد .\n\n
کد خبر: ۱۴۱۲۸
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۱

فکرشهر: درمانگاه فرهنگیان در شهر برازجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی راه اندازی و آغاز به کارکرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم است که مورد توجه جدی مجموعه آموزش و پرورش است .

\n\n

ناصر کرمی بیان داشت: توجه به خدمات رسانی بهتر و رفاه فرهنگیان و خانواده آنها نیز مورد توجه جدی این سازمان می باشد .

\n\n

\n\n

وی گفت: یکی از خدمات مهم به فرهنگیان حوزه خدمت رسانی در امور پزشکی و درمانی با همکاری دستگاه های مربوطه می باشد.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: از همه مردم و مسئولین انتظار داریم که در هر حوزه ای که خدمت می کنند نگاهی ویژه به آموزش و پرورش داشته باشند.
\nکرمی بر کیفیت، دقت و نظم و تسریع در امور در انجام خدمات درمانی بهتر به فرهنگیان تاکید کرد.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز گفت: این درمانگاه متعلق به خانواده آموزش و پرورش است و تمام تلاش خود را بکارمی بریم که بهترین خدمات درمانی و پزشکی را به فرهنگیان و خانواده آنها ارائه دهیم.

\n\n

سید حسن لواسانی فرد افزود: با همکاری مجموعه شرکت نفت و گاز پارس جنوبی بخش آزمایشگاه و داروخانه درمانگاه نیز بزودی راه اندازی می شود.

\n\n

وی تصریح کرد: این درمانگاه در حوزه های بینایی سنجی، دندانپزشکی، پزشک عمومی، اورژانس و روانشناسی به فرهنگیان خدمات رسانی می کند.

\n\n

لواسانی فرد همچنین گفت: ارائه خدمات درمانی و پزشکی در یک هفته اول راه اندازی درمانگاه برای فرهنگیان بصورت رایگان خواهد بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر