شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۴۳۷
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: چهار دانش‌آموز و ۲ معلم این شهرستان در دوازدهمین جشنواره استانی نوجوان سالم موفق به راهیابی مرحله کشوری شدند.

به گزارش فکرشهر، ضرغام مردانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم هر ساله با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها جهت گسترش نهضت فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با موضوعات مختلف از جمله شیوه زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پر خطر و ارتقای سلامت روان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بر سه محور فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا و چهار سطح آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار شد که آموزش و پرورش شهرستان گناوه ۱۳ رتبه را به دست آورد که از این مجموع سه رتبه برتر را فرهنگیان و ۱۰ رتبه توسط دانش‌آموزان کسب شده است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: محور دانش‌آموزی شامل رشته‌های ایده پردازی، مقاله‌نویسی، نقاشی، گرافیک، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چند رسانه‌ای، خلق کاراکتر و موشن گرافی است.

وی بیان کرد: منابع کمک آموزشی و فرهنگی در حوزه پیشگیری، پروژه‌های ابتکاری، طرح درس یا راهنمای تدریس، فیلم مستند تدریس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، الگوها و فنون آموزش و تدریس در کلاس درس، رشته‌های محور فرهنگیان در دوازهمین جشنواره نوجوان سالم است.

مردانی گفت: بخش سوم ابتکارات جامعه محور در طرح یاری‌گران زندگی شامل تدوین نیم رخ چالش‌ها، نیم رخ راهکارها، طراحی پروژه کوچک، حمایت جویی پروژه، اجرا و مستندسازی پروژه کوچک است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه تصریح کرد: برگزاری جشنواره نوجوان سالم با ارائه راهکارهای موثر توسط دانش آموزان و فرهنگیان نقش بسزایی در پیشگیری از رفتارهای پرخطر، ترویج شیوه زندگی سالم در بین قشر دانش آموز دارد.

وی افزود: تهمینه غلامی در رشته اقدام پژوهی، عبدالله احسانی در طراحی پروژه کوچک هر ۲ معلم و مائده هاشمی در پویانمایی، بیتا قاسم زاده و هستی خدری در فیلم کوتاه، فاطمه عسکر در انشاء و نرگس ریشی مقاله نویسی در حوزه دانش‌آموزی این شهرستان موفق به کسب رتبه اول استان و به مرحله کشوری راه یافتند.

مردانی گفت: سمیه دشتی سرخه رو "معلم" در رشته تدوین نیم رخ چالش‌ها،الهه امیری در پویانمایی، آتنا عابدینی در پوستر و پانته‌آ آشرونی در مداد رنگ رتبه دوم را به دست آوردند و نگین خاج در رشته پوستر، سحر نیکونژاد و سهیلا موسایی در رشته آبرنگ موفق به کسب رتبه سوم استانی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر