دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در پنجمین روز از هفته دولت با حضور در مصلای نماز جمعه شهر برازجان ضمن گفتگو با شهروندان ، پیش از خطبه ها به سخنرانی پرداخت...
کد خبر: ۱۴۱۴۸
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان در پنجمین روز از هفته دولت با حضور در مصلای نماز جمعه شهر برازجان ضمن گفتگو با شهروندان ، پیش از خطبه ها به سخنرانی پرداخت .

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر ، گفت: دولت تدبیر و امید در طی دوسال گذشته دستاوردهای مهم و ارزشمندی در عرصه های اقتصادی از جمله تثبیت اقتصاد و کنترل رشد نرخ تورم ، اجتماعی ، امیدواری و نشاط بیشتر مردم به دولت و نظام جمهوری اسلامی و آینده مملکت ، سیاست خارجی ، سربلندی بیشتر مردم ایران در سراسر جهان و فراهم کردن زمینه های درهم شکستن تحریم های ظالمانه و توافق هسته ای و همچنین افزایش اقتدار و بنیه دفاعی کشور بدست آورده و نصیب مردم کرده است .

\n\n

\n\n

دکتر ارسلان زارع ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت ، اظهار داشت : در استان بوشهر مسیر توسعه با مدیریت آقای دکتر سالاری استاندار محترم و باهمکاری مدیران و کارکنان دولت و مردم عزیز ،باشتاب مطلوب و متوازن پیموده می شود که توفیقات بزرگی بدست آمده است .

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی فرمانداری، وی در ادامه افزود: در شهرستان دشتستان نیز اقدامات خوبی با همکاری مردم فهیم به انجام رسیده که نتایج ارزشمند و مطلوبی به همراه داشته است که ارتقاء شاخص های اجتماعی و امنیتی از جمله آنهاست.

\n\n

فرماندار دشتستان با تاکید بر اینکه توسعه متوازن شهرها و روستاهای شهرستان در دستور کار است ، بیان داشت : در عرصه فعالیت های عمران و آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان علاوه بر تکمیل صدها طرح و پروژه در هفته دولت سال گذشته و دهه مبارک فجر گذشته ، در این هفته نیز بیش از یکصد طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .

\n\n

دکتر زارع در پایان به تبیین مجموعه طرح های امید پرداخت و گفت: مجموعه طرح های امید به ابتکار استاندار محترم در شهرستان دشتستان نیز با اعتبار 30 میلیارد تومانی در زمینه های بهداشت و درمان ، ورزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و عمران روستایی در سال جاری انجام خواهد شد .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر