شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۵۲۷
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به طرح‌های عمرانی استان اختصاص داده شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محسن پاپری زارعی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که طرح‌های عمرانی در نقاط مختلف استان شتاب گرفته، افزود: در این راستا منابع مالی مصوبات سفر رئیس‌جمهور ابلاغ و تخصیص یافته است.

وی با بیان این‌که ۷۴ درصد تعهدات دور اول سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر تخصیص یافته است، گفت: ابلاغ اعتبارات مصوبات دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهور به بوشهر نیز آغاز شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر مجموع اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان را ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: این بودجه از منابع مختلف اعتباری برای طرح‌های عمرانی در بخش‌های مورد نظر در شهرها و روستاهای استان مصوب شده است.

پاپری زارعی با بیان این‌که ابلاغ این اعتبارات آغاز شده است، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده بخشی از طرح‌های عمرانی در هفته دولت و بخشی هم در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: در بخش اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف تخصیص یافت که نسبت به سال قبل ۳۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تخصیص اعتبارات ملی از وزارتخانه‌های مختلف، بیان کرد: ۲ هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی تخصیص یافت.

پاپری زارعی افزود: امسال در حوزه تکمیل و افتتاح طرح‌های عمرانی تحول مهمی رخ می‌دهد و طرح‌های گوناگونی افتتاح می‌شود و در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر