يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: دو سارق حرفه ای وسایل داخل خودرو که در محدوده جنوب این شهر فعالیت های مجرمانه داشتند پس از شناسایی، در عملیاتی پلیسی دستگیر شدند...
کد خبر: ۱۴۱۹۲
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: دو سارق حرفه ای وسایل داخل خودرو که در محدوده جنوب این شهر فعالیت های مجرمانه داشتند پس از شناسایی، در عملیاتی پلیسی دستگیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ ابراهیم عرب زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح ارتقا احساس امنیت و برخورد با مجرمان و سارقان ، ماموران یگان امداد و کلانتری 14 تنگک شهر بوشهر سارقان یادشده را شب گذشته دستگیر کردند.

\n\n

وی اضافه کرد: دو متهم 28 و 30 ساله تاکنون به ده فقره سرقت وسایل داخل خودرو و یک فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرده اند.

\n\n

سرهنگ عرب زاده یادآورشد: متهمان دستگیر شده که سابقه دار هستند در محدوده تنگک ها در محل های جنوبی شهر بوشهر در طول شب و ساعات خلوت ظهر، از داخل خودروهای پارک شده در خیابان و کوچه های کم تردد سرقت می کردند.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهرگفت: از سارقان دستگیر شده مقادیر زیادی وجه نقد، تلفن همراه ، فلش مموری و مدارک شناسایی که از خودروهای شهروندان به سرقت برده بودند کشف شد.

\n\n

وی بااشاره به ضرورت مشارکت شهروندان در حفظ و ارتقای امنیت افزود: شهروندان افزون بر مجهز کردن وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی، از پارک و رها کردن وسایل نقلیه در خیابان و کوچه های کم تردد ، خلوت و تاریک خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک، با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر