شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عملیات اجرایی خط انتقال آبرسانی به 16 روستای حوزه شمالی شهرستان دشتستان با اعتباری بالغ بر 35میلیارد ریال روز یکشنبه با حضور فرماندار دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، معاون طرح و توسعه آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر در این آیین در روستای میلک دشتستان گفت: این طرح 16 روستای حوزه شمالی شهرهای شهرستان دشتستان با هزارو 60 خانوار جمعیتی بالغ بر چهارهزارو 301 نفر را تحت پوشش قرار می دهد.\n\n
کد خبر: ۱۴۲۱۴
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: عملیات اجرایی خط انتقال آبرسانی به 16 روستای حوزه شمالی شهرستان دشتستان با اعتباری بالغ بر 35میلیارد ریال روز یکشنبه با حضور فرماندار دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون طرح و توسعه آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر در این آیین در روستای میلک دشتستان گفت: این طرح 16 روستای حوزه شمالی شهرهای شهرستان دشتستان با هزارو 60 خانوار جمعیتی بالغ بر چهارهزارو 301 نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

\n\n

\n\n

علی کرم پور افزود: در این طرح 17 کیلومتر خط انتقال اجرا می شود و منبع تامین آب نیز چاه های مجاور سد رئیسعلی دلواری می باشد .

\n\n

وی یادآور شد: برای اجرای 17 کیلومتر خط انتقال آب در این طرح از لوله های پلی اتیلن ،فولادی و جی آر بی به قطر50 الی 600 میلی متر استفاده می شود.

\n\n

معاون طرح و توسعه آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر تصریح کرد:استان بوشهر دارای 619 روستای دارای سکنه با جمعیتی بالغ بر 312 هزارو 118 نفر است که تعداد 521 روستا با 308 هزارو 922 نفر دارای شبکه آب هستند و تعداد 98 روستا فاقد شبکه آب می باشند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی گفت: آب شرب روستاهایی که فاقد شبکه آب می باشند با تانکر تامین می شود.

\n\n

وی همچنین گفت: در یکسال گذشته سه طرح آبیاری شامل احداث مخزن هوایی روستای سیاه مکان ، مخزن آب آشامیدنی بوشکان و آبرسانی به مجتمع روستاهای طسوج دشتی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال تکمیل و اجرایی شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر