دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: تلاش داریم تا پایان سال ۹۵ پرونده مسکن مهر در کشور به اتمام برسد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه افتتاح پروژه دو هزار و ۷۷۰ واحدی مسکن مهر در استان بوشهر در جمع خبرنگاران از تلاش‌های معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان و مدیر کل راه و شهرسازی استان تقدیر کرد و اظهار داشت: ۱۸۳ واحدی که در شهرخورموج به نمایندگی از سایر واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر افتتاح شد از امکانات گاز، آب وبرق برخوردار است.
کد خبر: ۱۴۲۵۲
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: تلاش داریم تا پایان سال ۹۵ پرونده مسکن مهر در کشور به اتمام برسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه افتتاح پروژه دو هزار و ۷۷۰ واحدی مسکن مهر در استان بوشهر در جمع خبرنگاران از تلاش‌های معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان و مدیر کل راه و شهرسازی استان تقدیر کرد و اظهار داشت: ۱۸۳ واحدی که در شهرخورموج به نمایندگی از سایر واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر افتتاح شد از امکانات گاز، آب وبرق برخوردار است.

\n\n

وی افزود: در هفته دولت امسال ۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر در ۸ استان کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که از این تعداد دو هزار و ۷۷۰ واحد آن در استان بوشهر است.

\n\n

مهرآبادی با اشاره به اینکه در سال جاری یک‌میلیون و ۴۹۰ واحد افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: تلاش داریم تا پایان سال ۹۵ پرونده مسکن مهر در کشور بسته شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل این واحدها تاکید کرد و ادامه داد: ما تاکید زیادی بر خدمات زیربنایی به این پروژه‌ها داریم.

\n\n

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۴۰ واحد مسکن مهر وجود دارد که به اتمام رسیده چون خدمات زیربنایی نمی‌توانیم تأمین کنیم امکان تحویل و اسکان وجود ندارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر