يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۶۱۱
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: هواشناسی بوشهر از وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید شمال غربی تا فردا در استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید شمال غربی طی امروز و فردا روی دریا و در اکثر نقاط استان ادامه خواهد داشت.
 
طلیعه محمدی افزود: در این مدت خیزش گرد و خاک محلی و نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای مورد انتظار است و در برخی نقاط احتمال افزایش دمای هوا تا آستانه ۵۰ درجه سلسیوس نیز وجود دارد.
 
وی ادامه داد: سواحل و فراساحل استان نیز تا ظهر روز پنج‌شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود و از روز جمعه با تغییر جهت جریانات به جنوبی رطوبت هوا و شرجی در سطح استان بالا خواهد رفت.
 
کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: جهت وزش باد تا فردا بیشتر شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و مناطق ساحلی ۱۸ تا ۴۸ گاهی تا بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا هم ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از بعد از ظهر در مناطق شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 
به گفته محمدی فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۴۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۲:۳۶، مد دوم ساعت ۱۷:۳۵ و جزر دوم ساعت ۲۱:۳۹ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر