دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۷۷۷
جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: دوره آموزشی تربیت مربی تدبر در قرآن کریم طی سه جلسه، ویژه فعالان قرآنی شهرهای بوشهر و گناوه برگزار شد که تعداد ۴۷ نفر توانستند این دوره را به اتمام برسانند.

به گزارش فکرشهر از مهر، هفتمین دوره از کلاس‌های آموزشی تربیت مربی تدبر در قرآن کریم ویژه فعالان قرآنی بوشهر و گناوه، طی سه جلسه، با مدرسی حجت‌الاسلام والمسلمین عباس صبوحی از شهر قم، از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها بوشهر و با همکاری مؤسسه قرآنی حضرت رقیه (س) بوشهر و معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر در محل سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها بوشهر، در حاشیه این دوره آموزشی، گفت: دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم از سال ۱۳۹۲ تا کنون با تأکیدات آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مورد اهمیت تدبر در قرآن در سطح استانی توسط مؤسسه قرآنی طاها به‌عنوان مؤسسه متولی اجرای دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم به طور تخصصی در شهرستان‌ها برگزار شده است.

زهرا کشاورز نیا افزود: دوره‌های آموزشی تدبر در قرآن کریم تا کنون در شهرستان‌های دشتستان، دشتی، گناوه، دیلم و تنگستان اجرایی شده است.

این پیشکسوت قرآنی ادامه داد: در هفتمین دوره از کلاس‌های آموزشی تربیت مربی تدبر در قرآن کریم ویژه فعالان قرآنی با حضور ۲۲۰ نفر از علاقمندان در لیست فرآیند مصاحبه قرار گرفتند و ۶۴ نفر جهت شرکت در دوره پذیرفته شدند، که از این تعداد، ۴۷ نفر توانستند این دوره متدبر در قرآن کریم را با موفقیت به اتمام برسانند.

کشاورز نیا عنوان کرد: مؤسسات قرآنی نورالهدی (ع) گناوه و حضرت رقیه (س) بیشترین سهم فعالیت را در این دوره از آزمون پایانی دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم را داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر