سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۰۵۴
سه‌شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: مدیر آب و فاضلاب شهرستان بوشهر گفت: اقدامات خوبی برای بهبود و فشار آب در روستای چاهکوتاه صورت گرفته است و مدت زمان توزیع آب در این روستا از ۸ به ۱۲ ساعت در روز رسیده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حسین رخشنده اظهار داشت: تعویض و نوسازی شبکه آبرسانی روستایی برای بهبود کیفی آب به طور ویژه و شبانه روزی توسط گروه‌های امور آبفا شهرستان در نقاط مختلف در دست اجراست.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی بهینه به مشترکین تحت پوشش، در روستای چاهکوتاه ۵۰۰ متر خط انتقال آب به قطر ۲۰۰ میلیمتر اجرا شد.

رخشنده گفت: برای افزایش سرعت انتقال آب به مخزن ذخیره این روستا، طول خط انتقال آب قدیم روستای مذکور را از سمت تل اشکی به میزان ۱۱۰۰ متر کاهش داده شد که با این تغییرات در خط انتقال و شبکه آب، زمان توزیع آب از ۸ ساعت به ۱۲ ساعت در روز رسید.

وی با بیان اینکه۴ دستگاه الکتروپمپ برای رضایتمندی مشترکین و تامین فشار در شبکه آب خریداری شده است، گفت: ظرف مدت کمتر از یک ماه ۲ دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه پمپاژ روستای احمدی و دویره جهت انتقال آب به مخزن ذخیره چاهکوتاه و همچنین ۲ دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه پمپاژ روستای چاهکوتاه جهت توزیع آب با فشار مناسب در سطح روستا نصب خواهد شد.

رخشنده از شناسایی ۱۲ فقره انشعاب آب غیرمجاز خبر داد و افزود: انشعابات غیر مجاز توسط گروه‌های ویژه شناسایی و جمع آوری می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر