جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فستیوال فوتبال ساحلی زیر ۱۴ ساله های کشور دهه سوم شهریورماه به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزازش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، در پی ارسال نامه دبیرکل مبنی بر درخواست رسمی هیئت فوتبال و موافقت فدراسیون به میزبانی بوشهر، فستیوال فوتبال ساحلی زیر ۱۴ ساله های کشور در دهه سوم شهریورماه برگزار می‌شود.\n\nاین فستیوال در رده سنی زیر ۱۴ سال و با حضور هفت تیم از ۲۵ تا ۲۶ شهریورماه در زمین پارک ساحلی بوشهر برپا می شود. تیم‌های شرکت کننده در این فستیوال در دو گروه به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۱۴۳۱۲
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: فستیوال فوتبال ساحلی زیر ۱۴ ساله های کشور دهه سوم شهریورماه به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزازش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، در پی ارسال نامه دبیرکل مبنی بر درخواست رسمی هیئت فوتبال و موافقت فدراسیون به میزبانی بوشهر، فستیوال فوتبال ساحلی زیر ۱۴ ساله های کشور در دهه سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

\n\n

این فستیوال در رده سنی زیر ۱۴ سال و با حضور هفت تیم از ۲۵ تا ۲۶ شهریورماه در زمین پارک ساحلی بوشهر برپا می شود. تیم‌های شرکت کننده در این فستیوال در دو گروه به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

\n\n

در حاشیه این فستیوال نیز کارگاه آموزشی با حضور تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم ها برگزار می‌شود.

\n\n

تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات شامل دلیران تنگستان، عالیشهر، هیات کیش، سعادت درچه اصفهان، آپادانا شوش، استقلال نوین ماهشهر، آیندگان ملاثانی هستند.

\n\n

استان بوشهر دارای دو تیم دریانوردان پارس جنوبی و موج بندر گناوه در لیگ برتر آقایان و یک تیم ( حرم بندر گناوه) در لیگ برتر بانوان فوتبال ساحلی کشور است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر