جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: غلظت گرد و غبار موجود درفضای این استان باعث شده تا میزان دید افقی در برخی از مناطق به زیر متر یکهزار متر کاهش یابد.\nدید افقی در بوشهر به دلیل پدیده گرد و غبار کاهش یافت\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به میزان غلظت گرد و غبار در فضای استان بوشهر، شهروندان فقط برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج شوند. 
کد خبر: ۱۴۳۱۳
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: غلظت گرد و غبار موجود درفضای این استان باعث شده تا میزان دید افقی در برخی از مناطق به زیر متر یکهزار متر کاهش یابد.
\nدید افقی در بوشهر به دلیل پدیده گرد و غبار کاهش یافت

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به میزان غلظت گرد و غبار در فضای استان بوشهر، شهروندان فقط برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج شوند. 

\n\n

وی با بیان اینکه پدیده گرد و غبار حداقل تا جمعه شب بر فضای استان بوشهر حاکم خواهد بود، اظهار کرد: بیماران دارای اختلالات تنفسی احتیاط لازم را داشته باشند. 

\n\n

مساعدی گفت: استان بوشهر تا روز شنبه تحت تاثیر یک سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد داشت که این سامانه احتمال وزش بادهای شدید، گرد و غبار و رگبار پراکنده را در پی خواهد داشت. 

\n\n

وی یادآورشد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با افزایش ابر و پدیده گرد و غبار خواهد بود. 

\n\n

مساعدی بیان کرد: ارتفاع موج در خلیج فارس در این مدت 30 تا 90 سانتی متر و در برخی از ساعات به 130 سانتی متر نیز خواهد رسید. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر