دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۴۳۱۸۲
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز شنبه هفته پیش رو با جنوبی شدن جهت باد برای استان بوشهر تشدید رطوبت و شرجی هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز شهرهای عسلویه، دیر و خارگ به ترتیب با ۸۵، ۷۸ و ۷۴ درصد بیشترین میزان رطوبت هوا را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده شهرهای اهرم، برازجان و خورموج با ۴۸ و دیلم با ۴۶ درجه سانتیگراد شاهد بیشترین میزان دما در استان بوشهر بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: با توجه به نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری وزش باد در بعد از ظهرها، خیزش گرد و خاک و تداوم گرما از عمده پدیده‌های مورد انتظار برای این استان است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی و در طی ساعت‌هایی همراه با وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در مدت یاد شده جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۲ و در برخی از ساعت‌های بعد از ظهر گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۳۰ سانتیمتر و در فراساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر