جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۳۵۲
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از برنامه‌ریزی برای انجام بررسی‌های ژنتیکی حیات وحش گیاهی و جانوری در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرحمن مرادزاده صبح شنبه در نشست مشترک اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر اظهار داشت: همفکری و تبادل اطلاعات و هماهنگی برای همکاری‌های آتی از مهمترین اهداف مد نظر است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: برپایی جلسات هماهنگی بیشتر، به منظور پیشبرد اهداف زیست محیطی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی از ضروریات است.

وی افزود: همکاری برای بررسی‌های ژنتیکی حیات وحش گیاهی و جانوری، آزمایشگاهی، توسعه شناخت تنوع زیستی گیاهی استان، تعامل در اجرایی کردن راهکارهای دفع آفات کشاورزی و پوشش‌های درختی کوهستانی، از جمله اقدامات است که در آینده نزدیک می‌تواند رویدادهای بزرگ‌تری را رقم بزند.

مرادزاده افزود: مقرر شد کارگروه مشترکی برای احصای ظرفیت‌های همکاری و همچنین تکمیل و انعقاد تفاهم نامه مشترک برقرار شود و پیشنهادات ارائه شده در این نشست پیگیری و اجرایی شود.

پس از شرح قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در مرکز تحقیقات توسط نمایندگان جهاد کشاورزی استان بوشهر، پیشنهاداتی در باره زمینه‌های همکاری موجود بین دو دستگاه و اولویت‌های تحقیقاتی و اجرایی ارائه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر