شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۵۴۹
سه‌شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان بوشهر از برگزاری المپیاد ورزشی مستمری‌بگیران در دو مرحله استانی و کشوری خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، جواد بازدرهوا عصر دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های ورزشی اظهار داشت: علاقمندان تا ۲۱ مرداد فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام از طریق کانون‌های بازنشستگی و شعب تابعه اقدام کنند.

وی بیان کرد: این المپیاد در هشت رشته ورزشی، در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود؛ رشته‌های ورزشی برای آقایان شامل والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز بوده و برای خانم‌ها نیز این مسابقات در هفت رشته والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون اجرا خواهد شد.

وی به شرایط سنی شرکت‌کنندگان اشاره و بیان کرد: تمامی بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و همسران بازمانده که دارای بیش از ۵۰ سال سن (برای آقایان) و ۴۵ سال سن (برای خانم‌ها) هستند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی بوشهر افزود: علاقمندان از یکم لغایت ۲۱ مردادماه به مدت سه هفته فرصت دارند تا با اعلام مشخصات و رشته ورزشی فعالیت خود از طریق کانون‌های بازنشستگی کارگری و کانون‌های بازنشستگان همکار ثبت‌نام کنند.

بازدرهوا ادامه داد: این المپیاد بر اساس خط مشی‌های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان برای بالا بردن روحیه و نشاط این قشر از مخاطبان و افزایش سلامتی آنها همه ساله برگزار می‌گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر