شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مجری جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما از ساخت بزرگترین "کپر پیشی" آسیا در روستای چهاربرج آبپخش خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مرتضی قائدپوری ظهر امروز در نشست هماهنگی جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما اظهار داشت: آبپخش ظرفیت‌های بالایی در عرصه گردشگری دارد و باید این پتانسیل‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.\n\nوی افزود: جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما که در سال جاری شاهد برگزاری آن در آبپخش خواهیم بود فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های پنهان آبپخش در حوزه گردشگری است.
کد خبر: ۱۴۳۶۵
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: مجری جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما از ساخت بزرگترین "کپر پیشی" آسیا در روستای چهاربرج آبپخش خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مرتضی قائدپوری ظهر امروز در نشست هماهنگی جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما اظهار داشت: آبپخش ظرفیت‌های بالایی در عرصه گردشگری دارد و باید این پتانسیل‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

\n\n

وی افزود: جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما که در سال جاری شاهد برگزاری آن در آبپخش خواهیم بود فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های پنهان آبپخش در حوزه گردشگری است.

\n\n

مجری پروژه جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما خاطرنشان کرد: برنامه‌های جامعی برای این جشنواره طراحی شده است و تلاش کرده‌ایم در این برنامه‌ها به نیاز اقشار مختلفی که مخاطب برنامه هستند، پاسخ دهیم.

\n\n

قائدپوری بیان داشت: معرفی ابعاد مختلف محصول خرما از رویکردهایی است که در این جشنواره به آن توجه شده و از این رو شاهد توجه به گردشگری صنعتی، گردشگری اقتصادی، گردشگری طبیعی و ... در آیتم‌های این جشنواره بوده‌ایم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی اضافه کرد: آبپخش یکی از قطب‌های مهم استان در زمینه زکات خرما است و در قلب این برنامه شاهد اجرای برنامه‌های متنوع جهت ترویج فرهنگ زکات خواهیم بود.

\n\n

این مسئول اظهار داشت: تدوین جزئیات برنامه با استفاده از نظر مسئولان امر و صاحب‌نظران در موضوع جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما از اقداماتی است که طی روزهای گذشته به‌طور کامل صورت گرفته است.

\n\n

مجری جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما عنوان کرد: عملیات آماده‌سازی محیط برگزاری جشنواره از 15 شهریورماه شروع می‌شود و 24 شهریورماه شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره بزرگ با حضور مسئولان ملی و استانی خواهیم بود.

\n\n

قائدپوری بیان داشت: در زمینه تبلیغات جشنواره اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و زمینه‌سازی برای حضور استان‌های تولید کننده خرما در این جشنواره از مسائل مهمی است که به آن توجه داشته‌ایم.

\n\n

وی اضافه کرد: با صدا و سیمای استان و رسانه‌های محلی هماهنگی کامل به‌منظور انعکاس برنامه‌های جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما صورت گرفته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر