سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۷۳۳
جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان در تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌های سپاه پاسداران‌است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی » عصر پنجشنبه در جریان سفر به استان مرکزی در نشستی با خانواده‌های پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نهاد خانواده در سپاه از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و یکی از مهمترین سرمایه‌های ارزشمند سپاه خانواده است.

وی ادامه داد: خانواده از جمله مهمترین عوامل موفقیت پاسداران در ماموریت‌هاست زیرا هویت پاسداران در دل خانواده‌ها شکل می‌گیرد و امروز در گام دوم انقلاب خانواده‌های پاسداران یک رسالت مهم بر عهده دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پاسداری از خانواده یکی از عرصه‌های مهم دفاع از ارزش‌های اسلامی بوده و پاسداران علاوه بر اینکه باید خانواده‌های خود را تجلی و مظهر ایمان، تقوا و معنویت کنند در تقویت این نهاد مقدس در جامعه نیز باید تلاش جهادی وار داشته باشند.

سردار فدوی گفت: اقدامات امید بخشی مناسبی توسط سپاه و بسیج در سطح استان مرکزی انجام شده و اقداماتی که در بخش مسکن و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده بسیار قابل تقدیر بوده و در سطح استان‌ها بی سابقه است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر