يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: 4 شکارچی متخلف به همراه سه قبضه اسلحه و لاشه یک رأس بز کوهی توسط محیط بانان اداره محیط زیست تنگستان دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند...
کد خبر: ۱۴۳۸۰
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۰

فکرشهر: 4 شکارچی متخلف به همراه سه قبضه اسلحه و لاشه یک رأس بز کوهی توسط محیط بانان اداره محیط زیست  تنگستان دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، مامورین یگان حفاظت تنگستان پس از اطلاع از حضور تعدادی شکارچی غیر مجاز در منطقه شکار کوه مند در ارتفاعات شرق چاه پهن از توابع بخش دلوار، به مکان مذکور عزیمت می نمایند.

\n\n

پس از استقرار و کمین تعداد 4 نفر متخلف به همراه لاشه یک راس بز کوهی را مشاهده می نمایند؛ پس از دستور ایست توسط محیط بانان، شکارچیان اقدام به فرار نموده و یک نفر از آنها با اسلحه قناسه پس از صعود به تپه ماهورهای اطرف اقدام به تیراندازی به سمت مأمورین به جهت فرار سایر شکارچیان نموده که خوشبختانه با هوشیاری مامورین محیط زیست تنگستان هر چهار نفر آنها دستگیر شدند.

\n\n

از این متخلفین که از شکارچیان سابقه دار شهر آبدان از توابع شهرستان دیر بوده و سال ها مبادرت به شکار غیر مجاز در مناطق مختلف استان می نمودند، 3 قبضه اسلحه از نوع برنو، ام1 و قناسه (اسلحه جنگی غیرمجاز) کشف و ضبط شد.

\n\n

متخلفین به همراه سلاح های مکشوفه با دستور مقام قضایی به پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان تحویل داده شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر