يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۸۳۱
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: راه اندازی نیروگاه‌ها و پنل‌های خورشیدی، گام موثری در تولید برق استان است که تولیدات چنین طرح‌هایی توسط وزرات نیرو خرید تضمینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پژوهش استان با تاکید بر لزوم حمایت از فناوری‌های نوین و دانش بنیان اظهار کرد: متقاضیان اجرای طرح‌های نیروگاه خورشیدی در شهرستان‌های مختلف استان از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت توسط وزارت نیرو حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

وی خواستار مشارکت سرمایه گذاران در اجرای طرح های نیروگاهی برای استفاده از ظرفیت موجود در این بخش شد و افزود: راه اندازی نیروگاه‌ها و پنل‌های خورشیدی افزون بر کمک به تولید پایدار باعث ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی نیز خواهد شد.

استاندار بوشهر یادآورشد: استفاده بهینه از علم و فناوری بویژه در حوزه اشتغالزایی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

محمدی زاده اضافه کرد: استان بوشهر دارای پتانسیل بسیار بالایی برای کار و فعالیت اقتصادی است و اگر از امکانات و ظرفیت های موجود، به نحو مطلوب استفاده کنیم، نتایج بسیار خوبی در بر خواهد داشت.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به طول بالای مرز دریایی این استان ، اجرای طرح‌های دریامحور با هدف توسعه متوازن و پایدار و اشتغالزایی از اساسی ترین برنامه‌های دولت سیزدهم در استان بوشهر به شمار می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر