شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان از آغاز اجرای طرح آموزش قبل از ازدواج در شهرستان کنگان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد خاکنژاد اظهار داشت: یکی از عمده‌ترین دلایل طلاق‌های رسمی و عاطفی، عدم آگاهی کافی زوجین از زندگی مشترک است.\n\nوی اضافه کرد: در صورتی که زوجین قبل از آنکه زندگی مشترک خود را آغاز کنند، آموزش‌های لازم را ببینند، قطعاً دچار خیلی از مشکلات بعدی نخواهند شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۱
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان از آغاز اجرای طرح آموزش قبل از ازدواج در شهرستان کنگان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد خاکنژاد اظهار داشت: یکی از عمده‌ترین دلایل طلاق‌های رسمی و عاطفی، عدم آگاهی کافی زوجین از زندگی مشترک است.

\n\n

وی اضافه کرد: در صورتی که زوجین قبل از آنکه زندگی مشترک خود را آغاز کنند، آموزش‌های لازم را ببینند، قطعاً دچار خیلی از مشکلات بعدی نخواهند شد.

\n\n

به نوشته ی مهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان افزود: بر همین اساس و بنا به وضعیت شهرستان برای پیشگیری از طلاق، چه رسمی و چه عاطفی و کاهش آن، دوره دو روزه آموزش پیش از ازدواج در سطح شهرستان برنامه ریزی شده که با همکاری و مشارکت اداره بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز بهداشت و درمان شهرستان اجرایی شده است.

\n\n

خاکنژاد خاطرنشان کرد: این دوره‌ها روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه ‌شنبه در مرکز بهداشت در حال اجرا است و هر زوج به مدت دو روز در زمینه های مختلف از جمله مسائل مربوط به دوران عقد، سال اول زندگی مشترک، همسر داری، اقتصاد خانواده، اخلاق در خانواده، روابط جنسی و...  تحت آموزش قرار می‌گیرند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر