دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۲۸۰
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو مصداق صیانت از حریم ولایت و نظام اسلامی است.

به گزارش فکرشهر، آیت الله «قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: انتخابات یک همه‌پرسی ملی و آوردگاه با عظمت است که مردم با حضور پرشور خود در این رخداد به دشمنان نظام اسلامی ثابت می‌کنند که با تمام وجود پای آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: حضور گسترده در انتخابات و گزینش افراد اصلح برای مجلس شورای اسلامی یک وظیفه شرعی و ملی است و آحاد مردم مومن و انقلابی باید نسبت به این مهم توجه داشته باشند.

امام جمعه‌ اراک اظهار کرد: امام جمعه اراک، حضور پرشور مردم در این انتخابات را بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت عنوان کرد و اظهار کرد: پیام مردم ایران به دنیا در این انتخابات این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده و از مسیری که امام راحل از سال ۴۲ برایشان ترسیم کرده است خارج نمی‌شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: این مردم وفادار در ۴۵ سال گذشته در همه صحنه از جمله دوران انقلاب، دفاع مقدس و قانونگذاری حضور داشته اند و تلاش کردند نقش آفرین باشند و همچنان بر این مهم اهتمام می‌ورزند.

وی با بیان اینکه مفهوم واقعی جمهوریت در انتخابات است، افزود: هرچه حضور مردم در انتخابات قوی‌تر و موثرتر باشد اعتبار و اقتدار نظام بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم برای حضور در همه عرصه‌ها در حمایت از مجلس ، نظام و رهبری همواره پیش قدم بوده‌اند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم با صندوق رای قهر نمی‌کنند و نظر خود را در صندوق رای اعلام می‌کنند تا افراد کاردان، متهعد، مسئولیت‌پذیر، وظیفه شناس، مردم دار و خدمتگزار وارد عرصه رقابت شوند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و پنج حوزه دیگر هرکدام یک نماینده در بهارستان دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر