دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: دو سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای موتورسیکلت استان بوشهر در عالی‌شهر بازداشت شدند...
کد خبر: ۱۴۴۳۰
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: دو سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای موتورسیکلت استان بوشهر در عالی‌شهر بازداشت شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ ابراهیم عربزاده به تشریح عملیات شب گذشته و بامداد امروز مامورین کلانتری عالیشهر و دستگیری دو سارق سابقه دار پرداخت و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در حوزه کلانتری عالیشهر دستورات هوشیاری صادر و تیم ویژه ای مامور بررسی دقیق و همه جانبه این موضوع شد.

\n\n

وی اضافه کرد: پس از جمع‌بندی گفته‌های مالباختگان، پلیس در تحقیقات میدانی سارق سابقه دار و ۲۶ ساله ای را شناسایی کرد که با استفاده ار یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک بین عالیشهر و یکی از شهرهای همجوار ترددهای مشکوکی دارد.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه نیمه شب گذشته این سارق سابقه‌دار به همراه یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در محل سکونتش در حمله غافلگیرانه پلیس دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در اعترافات اولیه ضمن معرفی همدست ۲۴ساله خود به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت در سه شنبه بازار و چند نقطه دیگر عالیشهر اعتراف کرده است.

\n\n

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقین موتورسیکلت‌های مسروقه را در مناطق خشت، چغادک و بوشهر به یک پنجم قیمت می‌فروخته‌اند به شهروندان توصیه کرد: از بسته‌بودن درب مجتمع‌های مسکونی در هنگام ظهر و شب مطمئن شوند و موتورسیکلت خود را علاوه بر قفل گردن به تجهیزات ایمنی محکمتری مجهز کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر