دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در آخرین روز از نام‌نویسی داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ۴۹۳ نفر متقاضی مدارک خود را در سامانه پنجره واحد وزارت کشور بارگذاری کردند...
کد خبر: ۱۴۴۳۳۲
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در آخرین روز از نام‌نویسی داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ۴۹۳ نفر متقاضی مدارک خود را در سامانه پنجره واحد وزارت کشور بارگذاری کردند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری، اکبر پورات بیان کرد: در آخرین روز از نام‌نویسی داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر ۴۹۳ نفر متقاضی مدارک خود را در سامانه پنجره واحد وزارت کشور بارگذاری کردند.
 
وی افزود: ۱۷۴ نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، ۹۰ نفر از حوزه دشتستان، ۱۰۳ نفر در حوزه دشتی و تنگستان و ۱۲۶ نفر در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه تاکنون در سامانه پنجره واحد وزارت کشور نسبت‌به ثبت‌نام اولیه اقدام کرده‌اند که از این تعداد ۴۳۷ داوطلب مرد و ۵۶ داوطلب زن هستند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: همچنین از ۴۹۳ متقاضی که ثبت نام خود را انجام داده‌اند تعداد ۱۳ نفر مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شوند و تعداد ۱۰۳ نفر نیز دارای سابقه ایثارگری هستند.
 
پورات گفت: در زمینه ترکیب تحصیلی ثبت‌نام کنندگان در استان بوشهر تا کنون ۵۷ نفر با مدرک دکتری، ۳۵۵ نفر کارشناسی ارشد، ۶۴ نفر کارشناسی، ۲ نفر فوق‌دیپلم و ۱۵ نفر با مدرک حوزوی ثبت‌نام کرده‌اند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
سنگ بزرگ یا بقول خومون گت نشونه ی نزدنه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر