يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۴۱۰
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: ۵ طرح بهداشتی و درمانی شامل خانه بهداشت و اورژانس جاده ای هفته دولت در این شهرستان اجرا و بهره‌برداری می‌ شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ماه زرافشون رفیعی روز چهارشنبه اظهار کرد: در هفته دولت دو پایگاه اورژانس جاده‌ای و سه خانه بهداشت در تنگستان کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در بخش ساحلی تنگستان خانه بهداشت گورک خورشیدی از محل اعتبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و کمک خیرین سلامت با زیربنای ۸۵ مترمربع و با هزینه ۳۰ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده که با افتتاح این خانه بهداشت، هزار و ۸۵۴ نفر از خدمات بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان ادامه داد: خانه بهداشت گورک جمال در بخش ساحلی این شهرستان نیز که با اهدای زمین توسط خیر سلامت در سال گذشته احداث آن شروع‌شده بود با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۸۵ مترمربع افتتاح خواهد شد و زمینه بهره مندی ۴۹۶ نفر از خدمات این مرکز فراهم می شود.

رفیعی یادآورشد: خانه بهداشت کری دیگر مرکز بهداشتی که با افتتاح آن ۷۸۳ نفر از خدمات بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: این خانه بهداشت نیز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۸۵ مترمربع احداث‌ شده که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: در بخش اورژانس شهرستان تنگستان نیز شاهد کلنگ زنی ۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای در آباد و بوالخیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: این ۲ پایگاه اورژانس هرکدام در زمینی به مساحت ۱۲۵ مترمربع و درمجموع با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و استانداری بوشهر کلنگ زنی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر