يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۴۵۵
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: بخشدار شبانکاره گفت: رفع مشکلات بخش شبانکاره با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم حسینی چهارشنبه‌شب در نشست هم اندیشی فرماندار دشتستان با نخبگان و فعالان اجتماعی و اقشار مختلف بخش شبانکاره با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری؛ دو واژه ایمان و امید را لازمه دستیابی به ایرانی قوی و با صلابت برشمرد و اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما در جامعه ترویج ایمان و باور به اعتقادات ملی و مذهبی است و پس از آن نیز امید آفرینی و افزایش مشارکت مردم در رویدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی باید در دستور کار باشد.

وی بیان کرد: مهمترین مأموریت ما مسئولان پاشیدن بذر امید در دل مردم است و تقویت ایمان در میان آحاد جامعه همان نکته کلیدی که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید دارند.

بخشدار شبانکاره در خصوص خدمت بی منت به مردم اظهار داشت: گفتمان دولت انقلابی خدمت بی منت به مردم است، خدمتی که با رضایت مردمی همراه و رفتار بر اساس آموزه‌های دینی با مردم است.

وی گفت: در راستای گفتمان دولت انقلابی بخشداری شبانکاره عملکرد روزانه و هفتگی خود را برای اطلاع مردم در فضای مجازی به نمایش می‌گذارد و ملاقات‌های مردمی و حل مشکلات را به صورت روزانه و مستمر انجام می‌دهد.

حسینی ادامه داد: برای خدمت رسانی بهتر حمایت از دهیاران و منتخبین مردم در شوراها و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایشان برای تحول در شهر و روستاها در دستور کار بوده که نتایج مثبتی داشته است.

وی در خصوص نحوه حل مشکلات در بخش بیان داشت: تلاشمان این بوده در این مدت یک ساله با دسته بندی اولویت‌ها و با برنامه ریزی صحیح و تلاش مشکلات را به حداقل رسانده و در راستای افزایش امید در جامعه گام برداریم که نمونه‌های آن به حداقل رساندن مشکلات قطعی و کمبود آب شرب در تابستان امسال و آب کشاورزی در سال زراعی گذشته، عمران و آبادانی در سطح روستاها و شهر و همچنین تعریض جاده‌های روستایی و آسفالت جاده شبانکاره به دهداران که امسال محقق خواهد شد.

بخشدار شبانکاره در خصوص انتقادات و نظرات مردمی بیان کرد: استقبال از انتقادات سازنده و استفاده از بهترین راهکارهای پیشنهادی مردمی شیوه مدیریتی بوده که لذت عملکرد خدمتی در این مدت را برای بنده بیشتر و بهتر کرده است.

حجت‌الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش شبانکاره ضمن قدردانی از حضور مسئولین شهرستان در بخش بیان کرد: بخش شبانکاره دارای نوجوانان و جوانان مستعد در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی ورزشی است که نیاز به توجه دارند، امید است مسئولان با افزایش و رشد امکانات به توسعه این بخش کمک نمایند.

در بخش دوم این نشست هم اندیشی هر کدام از منتخبین اقشار مردمی، نخبگان، فعالان اجتماعی در بخش به بیان دغدغه‌ها، مشکلات و راهکارهای ممکن در برطرف نمودن چالش‌های بخش خود پرداختند.
لازم به یادآوری است که در این نشست منتخبین جامعه علمی، دانشگاهی، نخبگان، فرهنگی، هنری، ورزشی، هیئت‌های مذهبی، بسیج و گروه‌های جهادی، خانواده شهدا، همراهان دولت، کشاورزان و دامداران، فعالین اجتماعی مشکلات حوزه خود را بیان و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر