يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جسد بیجان آیلان کردی، کودک پناهجوی سوری در سواحل ترکیه ، دنیا را تکان داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ثلاث، پس از این اتفاق، واکنش های زیادی از جانب اذهان عمومی، محافل خبری، شخصیت های سیاسی، ورزشی و حتی هنری جهان را شاهد بودیم. هر یک به نوعی ابراز همدردی نمودند.\n\nمسلما مسبب همه این اتفاقات و کشتارها، پدیده ای شومی بنام داعشی است. بدون شک داعش ابزاری است که اتاق فکر آن خارج از سوریه و عراق مشغول هدایت راهبردی و برنامه ریزی آن می باشد.
کد خبر: ۱۴۴۶۸
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: جسد بیجان آیلان کردی، کودک پناهجوی سوری در سواحل ترکیه ، دنیا را تکان داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ثلاث، پس از این اتفاق، واکنش های زیادی از جانب اذهان عمومی، محافل خبری، شخصیت های سیاسی، ورزشی و حتی هنری جهان را شاهد بودیم. هر یک به نوعی ابراز همدردی نمودند.

\n\n

مسلما مسبب همه این اتفاقات و کشتارها، پدیده ای شومی بنام داعشی است. بدون شک داعش ابزاری است که اتاق فکر آن خارج از سوریه و عراق مشغول هدایت راهبردی و برنامه ریزی آن می باشد.

\n\n

در این میان نقش دلارهای برخی دولت های حوزه خلیج فارس برای داعشی های را نیز می توان به عنوان نیروی محرکه این پدیده وحشی و انسان ستیز دانست.

\n\n

در عصری که دولت های غرب و شرق مشغول به روز کردن خود و جامعه خود با تکنولوژی های جدید هستند، وحشی گری عده ای خارج شده از دین، زندگی را بر میلیون ها مردم بی گناه به تنگ و مرگ آورده است.

\n\n

حسین حیاتی هنرمند خوش ذوق سیرافی با خلاقیت خود، صحنه مرگ آیلان کردی در سواحل ترکیه را در قالب مجسمه شنی شکل داد و به تصویر کشید تا بدینوسیله پیام خود را از این نقطه( سیراف) به نگاه و قلب جهانیان برساند.

\n\n

تصاویر زیر مربوط به ساحل سیراف واقع در شهرستان کنگان است که جهت درج در سایت خبری ثلاث ارسال شده است.

\n\n

آیلان سایت خبری ثلاث ۱ (۱۰) [۶۴۰x480]

\n\n

آیلان سایت خبری ثلاث ۱ (۱۵) [۶۴۰x480]

\n\n

آیلان سایت خبری ثلاث ۱ (۷) [۶۴۰x480]

\n\n

آیلان سایت خبری ثلاث ۱ (۲) [۶۴۰x480]

\n\n

آیلان سایت خبری ثلاث ۱ (۱) [۶۴۰x480]

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر