شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بخشداران استان بوشهر مقررات انتخابات را آموزش می‌بینند.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی در نشست مشترک با معاونان فرمانداران و بخشداران استان بوشهر اظهار داشت: دو انتخابات بسیار مهم را پیش رو داریم که هفتم اسفند امسال برگزار می‌شود.\n\nوی با تاکید بر اینکه باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کنیم، اضافه کرد: اتحاد و یکپارچگی مردم یکی از مهمترین پیام‌های برگزاری انتخابات باشکوه است.
کد خبر: ۱۴۴۶۹
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بخشداران استان بوشهر مقررات انتخابات را آموزش می‌بینند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی در نشست مشترک با معاونان فرمانداران و بخشداران استان بوشهر اظهار داشت: دو انتخابات بسیار مهم را پیش رو داریم که هفتم اسفند امسال برگزار می‌شود.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کنیم، اضافه کرد: اتحاد و یکپارچگی مردم یکی از مهمترین پیام‌های برگزاری انتخابات باشکوه است.

\n\n

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر، قانون‌مداری را به عنوان یک اصل مهم در برگزاری انتخابات دانست و تصریح کرد: باید با رعایت قانون و امانت‌داری در عرصه برگزاری انتخاب وارد شویم.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه رعایت قانون در همه مراحل برگزاری انتخابات مد نظر است، ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز رای مردم را حق‌الناس می‌دانند و بر لزوم رعایت قانون تاکید ویژه‌ای دارند.

\n\n

حقیقی سلامت انتخابات و برگزاری یک انتخابات سالم را ضروری دانست و افزود: باید تلاش کنیم که انتخابات به صورت رقابتی برگزار شود و انتخاباتی باشکوه و با امنیت بالا برگزار شود.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه باید به همه گروه‌های سیاسی اطمینان دهیم که انتخابات در چارچوب قانون برگزار می‌شود، گفت: انتخابات متعلق به گروه و جناح خاصی نیست و باید زمینه حضور همه سلایق و گروه‌ها در انتخابات فراهم باشد.

\n\n

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اجرای برنامه‌های آموزشی را به عنوان یکی از نیازهای برگزاری انتخابات باشکوه دانست و بیان کرد: دوره‌های آموزشی انتخابات ویژه بخشداران استان بوشهر برگزار می‌‌شود.

\n\n

وی تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا انتخاباتی پرشور و باشکوه برگزار شود.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر