شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۸۷۴
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: همزمان با دومین روز از هفته دولت نمایشگاه "دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی" در مصلای شهر بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار بوشهر گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر، مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر در این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه اهم دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی به هم استانی‌ها ارائه و مدیران استان نیز به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات شهروندان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

عباس مطاف افزود: این نمایشگاه همزمان با هفته دولت در نوبت صبح از ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ۱۸ تا ۲۱ پذیرای بازدید کنندگان است.

وی ادامه داد: نمایشگاه "دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی" در قالب ۶۲ غرفه در مصلی نماز جمعه برپا شده که برخی از دستگاه‎‌ها نیز خدمات خود را در بستر همین نمایشگاه عرضه می‌کنند.

مطاف تصریح کرد: دولت سیزدهم منشا دستاوردهای ارزشمندی در استان بوشهر شده است که در راستای جهاد تبیین اطلاع رسانی گسترده اقدام‌های صورت گرفته در دستور کار جدی روابط عمومی استانداری بوشهر قرار دارد.

وی یادآور شد: حوزه‌های آبرسانی، سدسازی، احداث جاده، طرح نهضت ملی مسکن، اجرا پروژه‌های متعدد صنعتی از جمله دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در استان بوشهر به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا در هفته دولت امسال ، یک هزار و ۱۵۹ طرح با اعتبار ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان در سطح استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

از مجموع یک هزار و ۱۵۹ طرح افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت استان بوشهر، یک هزار و ۷۶ طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و ۸۳ طرح اقتصادی با اعتبار ۲۵۰ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان را شامل می شود.

از مجموع برنامه های این هفته، ۹۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۴۹ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان آغاز می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر