دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۹۸۰
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: استان بوشهر رتبه اول کشور در تخصیص اعتبارات عمرانی را دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محسن پاپری زارعی ظهر یکشنبه در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر اظهار داشت: اقدامات خوبی را در عرصه‌های اقتصادی استان بوشهر شاهد هستیم.

وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری، تسریع طرح‌های نهضت ملی مسکن، دانش‌بنیان، اقتصادی و عمرانی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اعتبارات دور اول و دوم سفر رئیس جمهور تحول مهمی در تسریع طرح‌ها ایجاد کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به طرح‌های افتتاح و اجرایی در هفته دولت بیان کرد: در هفته دولت هزار و ۱۵۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۲۶۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

پاپری با بیان اینکه استان بوشهر در افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در کشور رتبه نخست کسب کرده است گفت: بیش از ۸۴ درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ تخصیص یافته که رتبه برتر کشور از آن این استان شد.

وی اضافه کرد: در مجموع سال گذشته هشت هزار میلیارد تومان در طرح‌های عمرانی استان بوشهر تزریق شد که در ۱۰ سال گذشته بی‌نظیر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه مجتمع‌های فرهنگی راکد مناطق مختلف فعال شده است گفت: مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرهای آب‌پخش، شبانکاره، سعدآباد و دلوار که سال ۱۳۸۶ اجرایی شده و سال‌ها متوقف بود در دولت سیزدهم عملیات تکمیل آن آغاز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر