يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه های هواشناسی شرایط ناپایداری جوی این استان تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی افزود: با تداوم ناپایداری شرایط جوی درسه روز آینده در برخی ساعات بویژه بعد از ظهر و شب وقوع رعد و برق و رگبار شدید باران و به دنبال آن آبگرفتی معابر عمومی پیش بینی می شود.\n\nوی ادامه داد: این ناپایداری در برخی از ساعات نیز به شکل وزش تند باد لحظه ای و همراه با وقوع احتمالی گرد و غبار خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۵۲۴
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه های هواشناسی شرایط ناپایداری جوی این استان تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی افزود: با تداوم ناپایداری شرایط جوی درسه روز آینده در برخی ساعات بویژه بعد از ظهر و شب وقوع رعد و برق و رگبار شدید باران و به دنبال آن آبگرفتی معابر عمومی پیش بینی می شود.

\n\n

وی ادامه داد: این ناپایداری در برخی از ساعات نیز به شکل وزش تند باد لحظه ای و همراه با وقوع احتمالی گرد و غبار خواهد بود.

\n\n

مساعدی اضافه کرد: در24 ساعت آینده ارتفاع موج نیز 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی می شود که با ایجاد تند باد لحظه ای به 150 سانتی متر نیز خواهد رسید.

\n\n

وی با اشاره به این که در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی و جنوب غربی خواهد بود، اظهار رد: در مدت زمان یاد شده آسمان استان بوشهر صاف و کمی تا قسمت ابری و در برخی ساعات نیز همراه با رگبار باران و رعد و برق خواهد بود.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: درشبانه روز گذشته بیشترین دما در برازجان 42 درجه سانتیگراد و کمترین دما نیز در شهرهای برازجان و جم 24 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، مساعدی گفت: در این مدت شهر بوشهر و جزیره خارگ با 84 درصد بیشترین میزان رطوبت هوا را تجربه کردند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر