دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حوزه استاندار بوشهر از تکمیل برآورد خسارت طوفان تا 96 ساعت آینده خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهرداد ستوده در نشست کمیته‌های تخصصی ستاد مدیریت استان بوشهر اظهار داشت: در 24 ساعته گذشته و از بدو وقوع طوفان به صورت لحظه‌ای وضعیت خسارات در استان بوشهر را رصد کرده‌ایم.\n\nوی افزود: خسارات در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی، مسکن، کشاورزی و تاسیسات برق به استان بوشهر وارد شده و کمیته‌های تخصصی فعالیت خود را با تمام ظرفیت برای اعلام نهایی آمار خسارات آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۵۴۶
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: مدیرکل حوزه استاندار بوشهر از تکمیل برآورد خسارت طوفان تا 96 ساعت آینده خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهرداد ستوده در نشست کمیته‌های تخصصی ستاد مدیریت استان بوشهر اظهار داشت: در 24 ساعته گذشته و از بدو وقوع طوفان به صورت لحظه‌ای وضعیت خسارات در استان بوشهر را رصد کرده‌ایم.

\n\n

وی افزود: خسارات در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی، مسکن، کشاورزی و تاسیسات برق به استان بوشهر وارد شده و کمیته‌های تخصصی فعالیت خود را با تمام ظرفیت برای اعلام نهایی آمار خسارات آغاز کرده‌اند.

\n\n

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته طی روزهای آینده جلسه کارگروه تخصصی ستاد مدیریت بحران بوشهر و تمام شهرستان‌هایی که دارای خسارت شده‌اند برگزار می‌شود.

\n\n

ستوده بیان داشت: استاندار بوشهر اهتمام جدی برای ارائه خدمات مطلوب و رفع خسارت دیدگان دارد و در این راستا از تمامی منابع ملی و استانی استفاده خواهیم کرد.

\n\n

وی اضافه کرد: بعد از گذشت 24 ساعت از وقوع طوفان در استان برآوردهای اولیه صورت گرفته و تا 96 ساعت آینده برآورد نهایی خسارات بسته به اطلاعات آماری و ارزیابی به ستاد بحران اعلام می‌شود.

\n\n

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی رفع مشکلات خسارت‌دیدگان را دارند و شهروندان استان بوشهر هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

\n\n

ستوده تصریح کرد: تمام توان خود را در استان بوشهر به کار می‌گیریم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر