يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: این دو جوان کشاورز اهل روستای چهوک حین برگشت از مزرعه در حالیکه سوار بر موتورسیکلت بودند در معرض صاعقه و رعد و برق قرار گرفتند...
کد خبر: ۱۴۶۱۷
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: دو کشاورز بخش ارم دشتستان عصر یکشنبه بر اثر صاعقه مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بخشدار ارم با تایید این خبر گفت: این دو جوان کشاورز اهل روستای چهوک حین برگشت از مزرعه در حالیکه سوار بر موتورسیکلت بودند در معرض صاعقه و رعد و برق قرار گرفتند.

\n\n

مسعود صیادی در گفتگو با ایرنا ادامه داد: این دو جوان در حالی که سخت مجروح شده بودند پس از اقدام های اولیه درمانی در درمانگاه شهر تنگ ارم، اما توسط آمبولانس به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند.

\n\n

صیادی گفت: راکب موتورسیکلت نسبت به ترک نشین به علت اینکه بیشتر در معرض ضربه بوده با سطح هوشیاری پایین به برازجان اعزام شد.

\n\n

بخشدار ارم ضمن توصیه به مردم برای رعایت نکات ایمنی در زمان هشدار هواشناسی اظهار داشت: کشاورزان، دامداران و افرادی که بیشتر در فضای آزاد هستند باید بیشتر مراقب باشند.

\n\n

گفتنی است عصر یکشنبه بارندگی همراه با رعد و برق برای ساعاتی مناطقی از بخش ارم بویژه شهر تنگ ارم، چهوک و دهرود علیا و سفلی را فرا گرفت که در دهرود با تگرگ همراه بود و خساراتی نیز به مزارع وارد کرد.

\n\n

رییس اورژانس و فوریت های پزشکی دشتستان نیز گفت: این دو مصدوم در حال حاضر در بخش اورژانس بیمارستان شهید گنجی بستری هستند.

\n\n

محمدعلی دهقان افزود: بخشی از بدن مصدومین سوخته است اما خوشبختانه خطر رفع شده و حال عمومی آنها رضایت بخش است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر