شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه جم گفت: متاسفانه برخی در پارس جنوبی ماهیانه بالای 30 میلیون تومان پول می‌گیرند ولی جوانان شهرستان ما با داشتن دکترا بیکارند.\n\nبه گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر امروز در نشست مجمع عمومی بسیج شهرستان جم با اشاره به ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) با تاکید بر اینکه باید ازدواج به موقع جوانان فرهنگ‌سازی شود اظهار داشت: بدون تردید بالا رفتن سن ازدواج عواقب خطرناکی را در پی خواهد داشت.\n\nوی بر لزوم ترویج ازدواج سالم و کم‌خرج تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان و خانواده‌ها باید نسبت به ترویج ازدواج آسان اهتمام ورزند.
کد خبر: ۱۴۶۵۹
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: امام جمعه جم گفت: متاسفانه برخی در پارس جنوبی ماهیانه بالای 30 میلیون تومان پول می‌گیرند ولی جوانان شهرستان ما با داشتن دکترا بیکارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر امروز در نشست مجمع عمومی بسیج شهرستان جم با اشاره به ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) با تاکید بر اینکه باید ازدواج به موقع جوانان فرهنگ‌سازی شود اظهار داشت: بدون تردید بالا رفتن سن ازدواج عواقب خطرناکی را در پی خواهد داشت.

\n\n

وی بر لزوم ترویج ازدواج سالم و کم‌خرج تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان و خانواده‌ها باید نسبت به ترویج ازدواج آسان اهتمام ورزند.

\n\n

رئیس شورای طلاب و روحانیت بسیج شهرستان جم با بیان اینکه بسیج واژه مقدسی است و شامل همه اقشار می‌شود افزود: بسیجی پاسدار ارزش‌هاست و  آنجائی‌که بسیج حضور دارد،‌ دشمن ناکام می‌ماند.

\n\n

گنجی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: اکنون باید با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید و ناکام کنیم.

\n\n

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب اصلح باید با معیارها و ارزش‌های انقلاب صورت پذیرد، بیان داشت: باید حواسمان باشد که انتخابمان بر اساس شعارهای عوام فریبانه نباشد.

\n\n

امام جمعه جم در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان تحصیلکرده افزود: امروز جوانان تحصیلکرده استان بوشهر بیکار هستند و این زیبنده استان نیست و مسئولان در کنار سایر امورات باید به طور جدی به مسئله بیکاری و اشتغال جوانان رسیدگی کنند.

\n\n

گنجی با اشاره به فرار مغزها از کشور گفت: چند روز پیش یک جوان با مدرک دکترا نزد من آمد و گفت شغلی ندارم و از کشور آلمان مرا دعوت به کار کرده‌اند که مجبورم به آلمان بروم.

\n\n

امام جمعه جم خواستار رفع مشکلات اشتغال جوانان شد و اظهار داشت: همه مسئولان استان باید برای بهبود وضعیت اشتغال در استان و رفع مشکل بیکاری جوانان تلاش کنند.

\n\n

وی ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استان بوشهر ظرفیت بسیار خوبی در زمینه اشتغال است و باید اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

\n\n

امام جمعه جم خواستار استفاده از نیروهای بومی در پارس جنوبی شد و تاکید کرد: در استان جوانان تحصیلکرده زیادی وجود دارد و نباید در این زمینه شاهد کم‌کاری مسئولان برای ایجاد اشتغال جوانان تحصیل‌کرده بومی باشیم.

\n\n

رئیس شورای طلاب و روحانیت شهرستان جم با انتقاد از برخی مسئولان بیان داشت: متاسفانه برخی  در پارس جنوبی ماهیانه بالای 30 میلیون تومان پول می‌گیرند ولی جوانان شهرستان ما با داشتن دکترا بیکارند.

\n\n

گنجی خواستار برخورد جدی با این افراد شد و در پایان بر حفظ همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولان تاکید کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر