شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ۹ ماه از سال مشترکان برق استان بوشهر در پرداخت هزینه برق مصرفی از تعرفه گرمسیری استفاده می‌کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، امرالله پاراد عصرامروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه امسال افزایش بهای برق اعلام نشده اظهار داشت:  در سال 94 بهای برق افزایشی نداشته است و هرگونه افزایش بهای برق باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و به ادارات برق ابلاغ شود.
کد خبر: ۱۴۷۵۳
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۰

فکرشهر: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ۹ ماه از سال مشترکان برق استان بوشهر در پرداخت هزینه برق مصرفی از تعرفه گرمسیری استفاده می‌کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، امرالله پاراد عصرامروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه امسال افزایش بهای برق اعلام نشده اظهار داشت:  در سال 94 بهای برق افزایشی نداشته است و هرگونه افزایش بهای برق باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و به ادارات برق ابلاغ شود.

\n\n

پاراد با بیان اینکه  استان‌ها باتوجه به شرایط جوی و موقعیت جغرافیایی به استان‌های گرمسیر و سردسیر تقسیم می‌شوند تصریح کرد: استانهای گرمسیر دارای پنج تعرفه هستند و از این نظر نرخ برق در استان بوشهر در پایین ترین سطح قرار دارد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه تعرفه برق مصرفی استان بوشهر 9 ماه از مسال بر اساس تعرفه گرمسیری محاسبه می‌شود گفت:  در استان بوشهر از اول فروردین تا آخر آذر 9 ماه از سال قبوض برق دارای تعرفه گرمسیری و سه ماه از سال بصورت سردسیری محاسبه می‌شود.

\n\n

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه 326 هزار مشترک خانگی برق در استان بوشهر وجود دارد گفت: اکنون 326 هزار مشترک خانگی برق در استان فعال است که بررسی برق ماه‌های تیر و مرداد نشان داد 81 درصد قبض برق آنها بین یک‌هزار تا 60 هزار تومان، 14 درصد بین 60 هزار تا 120 هزار تومان، 2 درصد بین 120 تا 200 هزار تومان و یک درصد بالای 200 هزار تومان بوده است.

\n\n

به نوشته ی تسنیم، پاراد با بیان این که پرمصرف‌ترین وسیله برقی کولرگازی است افزود: خانواده‌ها دمای کولر یا ترموستات را بین 23 تا 25 قرار دهند به موقع وسایل سرمایشی را سرویس کنند از روشنایی متناسب با فضا استفاده کرده و از لوازم برقی در ساعات خارج از بار مصرف استفاده کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر