يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
قکرشهر: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه گفت: برای نخستین بار در استان بوشهر با انجام فعالیت‌های هدفمند، در حوزه‌های مربوط به کارآفرینی، ریسک، بازاریابی و فروش در گناوه راه‌اندازی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدحسین هنرکار صبح امروز در مراسم افتتاحیه کمپ تابستانی کارآفرینان‌فردا استان بوشهر در گناوه، منابع انسانی را به عنوان بزرگترین سرمایه هر کشور دانست و اظهار داشت: بر این اساس تربیت نیروی انسانی نقش بسزایی در اقتصاد و رونق سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.
کد خبر: ۱۴۷۹۰
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

قکرشهر: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه گفت: برای نخستین بار در استان بوشهر با انجام فعالیت‌های هدفمند، در حوزه‌های مربوط به کارآفرینی، ریسک، بازاریابی و فروش در گناوه راه‌اندازی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدحسین هنرکار صبح امروز در مراسم افتتاحیه کمپ تابستانی کارآفرینان‌فردا استان بوشهر در گناوه، منابع انسانی را به عنوان بزرگترین سرمایه هر کشور دانست و اظهار داشت: بر این اساس تربیت نیروی انسانی نقش بسزایی در اقتصاد و رونق سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.

\n\n

وی با تاکید بر رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بر آموزش نیروی انسانی ماهر و نیمه‌ماهر خاطرنشان کرد: تجاری سازی کارآفرینی از جمله دانش‌های لازم برای موفقیت آموزش‌های بازار محور به شمار می‌آید که نخستین کمپ کارآفرینان‌فردا در همین راستا به اجرا در آمده است.

\n\n

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه تصریح کرد: هدف از برگزاری این طرح سرعت بخشی به روند توسعه کشور با راه‌اندازی نهضت آموزش‌های کارآفرینی است که در آن بر اساس یک برنامه زمان‌بندی مشخص، نوجوانان و جوانان شرکت کننده با انجام فعالیت‌های هدفمند، مباحث مربوط به کارآفرینی، ریسک، بازاریابی، فروش، کارگروهی و شبکه سازی را فرا می‌گیرند.

\n\n

به نوشته ی تسنیم، وی  افزود: با برگزاری این کمپ آموزشی، نوجوانان آگاه می‌شوند که فردا از آن کسانی است که کارآفرینی را آموخته و از امکانات موجود در اطراف خود نهایت استفاده را کرده‌اند.

\n\n

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه  تاکید کرد: دراین دوره آموزشی شرکت کنندگان می‌آموزند که باید با ذهنی خلاق و ایده‌ای نو  در راه‌اندازی اشتغال تلاش کرد.

\n\n

هنرکار با بیان اینکه در این اردوی 25 نفری تابستانی برای نخستین بار در استان بوشهر برگزار شده است افزود: این اردو در راستای بهره‌مندی از تجربه بیش از 20 سال کمپ تابستانی موسسه توسعه کارآفرینی هند در گروه سنی 11 تا 18سال تشکیل شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر