يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت:از یازدهم مهرماه برنامه اعزام کاروان های راهیان نور این استان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان و وزیر آموزش و پرورش آغاز می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل اعلام کرد: کاروان های راهیان نور در راستای ارتقای معنویت و بصیرت بخشی با اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام می شود.
کد خبر: ۱۴۷۹۱
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت:از یازدهم مهرماه برنامه اعزام کاروان های راهیان نور این استان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان و وزیر آموزش و پرورش آغاز می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل اعلام کرد: کاروان های راهیان نور در راستای ارتقای معنویت و بصیرت بخشی با اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام می شود.

\n\n

وی یادآورشد: یکی از برنامه های مهم فرهنگی برای انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جدید حضور در سرزمین های ایثار و حماسه در قالب کاروان های راهیان نور است.

\n\n

خرمدل که در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس سخن می گفت اظهار داشت: مردم استان بوشهر در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب حضوری گسترده و پرشور داشته اند و شهدای زیادی را در این مسیر تقدیم کرده اند.

\n\n

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: انتقال رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به نسل جوان، ایران اسلامی را در برابر دسیسه های دشمنان بیمه خواهد کرد.

\n\n

خرمدل افزود: ایمان به خدا عامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و رزم نابرابر شهدای خلیج فارس با امریکایی ها بود.

\n\n

وی یادآورشد: امسال مبارزه شهدای خلیج فارس با آمریکا در بوشهر بازسازی می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر