دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه تنگستان گفت: به همت بسیجیان تنگستان بیش از 170 برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ دوم محمدعلی ملاکی در نشست با اصحاب رسانه افزود: برنامه های امسال هفته دفاع مقدس با شعار محوری 'ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا' و باهدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام برگزار می شود.\n\nوی افزود: آنچه برای ما حائز اهمیت است حرکت در مسیر بزرگ مردانی است که برای دفاع از کیان و میهن خود از بهترین سرمایه و هستی شان که جانشان بود، گذشتند.
کد خبر: ۱۴۸۹۷
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: فرمانده سپاه تنگستان گفت: به همت بسیجیان تنگستان بیش از 170 برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ دوم محمدعلی ملاکی در نشست با اصحاب رسانه افزود: برنامه های امسال هفته دفاع مقدس با شعار محوری 'ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا' و باهدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام برگزار می شود.

\n\n

وی افزود: آنچه برای ما حائز اهمیت است حرکت در مسیر بزرگ مردانی است که برای دفاع از کیان و میهن خود از بهترین سرمایه و هستی شان که جانشان بود، گذشتند.

\n\n

ملاکی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا از گذشته پرافتخار خود یاد کرده و آن را به صورت دقیق مرور کنیم و اتفاقات و حوادث دوران طلایی و شکوهمند دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را برای نسل های امروز بازگو کنیم.

\n\n

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس برکات فراوانی را نصیب انقلاب کرد و به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی برای ملت ایران ماندگار خواهد بود.

\n\n

فرمانده سپاه تنگستان اظهار داشت: بسیج به عنوان گسترده ترین و با ظرفیت ترین نهاد مردمی در عرصه های جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم همواره خوش درخشیده است و امروز نگاه تیزبینانه، دانش بنیان و علم محور خود را متوجه تربیت جوانان مؤمن و انقلابی کرده است تا به عنوان یک راهبرد اصلی با اشرافیت علمی انجام مأموریت کند.

\n\n

ملاکی تأکید کرد: تجربه گرانقدر رزمندگان دفاع مقدس برای ما بسیار ارزشمند است و در این راستا برای انجام مأموریت ها به طور حتم با رجوع به این عزیزان ایثارگر از تجربه گرانبهای آنها استفاده خواهیم کرد.

\n\n

وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: مراسم ویژه و آغازین برنامه هفته دفاع مقدس، برگزاری رژه نیروهای نظامی و انتظامی است که با حضور فرماندهی سپاه استان بعدازظهر روز سه شنبه 31 شهریورماه همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

\n\n

وی به برگزاری همایش آسیب شناسی فضای مجازی به عنوان یکی دیگر از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص فضای مجازی که همواره ایشان آن را به اندازه انقلاب حائز اهمیت دانسته اند، این همایش چهارم مهرماه در سالن اداره ارشاد تنگستان برگزار خواهد شد.

\n\n

ملاکی همچنین گفت: نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در شهر اهرم با بیش از 20 غرفه مختلف و متنوع همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس افتتاح و آماده بازدید علاقه مندان خواهد شد.

\n\n

وی افزود: همچنین نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، عطرافشانی قبور شهدا، پیاده روی بزرگ خانوادگی و همایش ما زنده ایم در کنار قلعه کلات شهر اهرم از دیگر برنامه های شاخص سپاه تنگستان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

\n\n

ملاکی گفت: در هفته دفاع مقدس همچنین فینال مسابقات فوتسال گرامیداشت 175 شهید غواص نیز پنجم مهرماه و در سالن ورزشی مرحوم فریدنیا شهر اهرم برگزار می شود.

\n\n

در پایان این نشست از خبرنگاران با اهدا هدیه فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر