شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور مسئولان و ورزشکاران شهرستان جم، مراسم تودیع و معارفه ی رئیس هییت فوتبال شهرستان جم برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رئیس هییت فوتبال استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اهمیت فوتبال گفت: فوتبال پدیده‌ای اجتماعی است و عنصری است که می‌تواند همگان را جلب کند.\n\nمحمد نجفی با بیان اینکه فوتبال می‌تواند در ساختار جامعه اثر بگذارد خاطر نشان کرد: فوتبال می‌تواند در مسیر رشد و توسعه جامعه اثر گذار باشد.
کد خبر: ۱۵۰۲۱
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: با حضور مسئولان و ورزشکاران شهرستان جم، مراسم تودیع و معارفه ی رئیس هییت فوتبال شهرستان جم برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس هییت فوتبال استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اهمیت فوتبال گفت: فوتبال پدیده‌ای اجتماعی است و عنصری است که می‌تواند همگان را جلب کند.

\n\n

محمد نجفی با بیان اینکه فوتبال می‌تواند در ساختار جامعه اثر بگذارد خاطر نشان کرد: فوتبال می‌تواند در مسیر رشد و توسعه جامعه اثر گذار باشد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه فوتبال می‌تواند روحیه نشاط را در جامعه تقویت کند اظهار داشت: فوتبال مقوله مفرح و جذاب است که دستاوردهای بزرگی برای جامعه دارد.

\n\n

نجفی در ادامه با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های فراوانی است با ابراز تاسف گفت: نباید جایگاه تیم‌های فوتبال استان بوشهر اینقدر پایین باشد.

\n\n

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات عطاالله پریشان گفت: وی زحمات زیادی برای فوتبال شهرستان کشید و گام‌های موثری برای این ورزش برداشت که قابل تقدیر بود.

\n\n

عباس دوراهکی با اشاره به اینکه جوانان با پشتکار بیشتر و انگیزه بهتر می‌توانند در هر زمینه موثر تر باشند اظهار داشت:رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان جم فردی جوان وبا انگیزه برای خدمت است.

\n\n

رئیس اداره ورزش و جوانان جم افزود: رئیس جدید هیات فوتبال جم فردی فوتبالی و دلسوز است  که برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

\n\n

در پایان این مراسم عطاالله پریشان بعد از 17 سال خدمت در هیات فوتبال شهرستان جم تودیع و محمد اسدی به عنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان جم منصوب شد.
\nمنبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر