دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  حسین عیوضی از زائران اهرمی که امسال به  حج مشرف شده بود در حادثه غمبار دیروز منا در عربستان مجروح شده است.\n\n  به گزارش فکرشهر، در فاجعه تاسف بار روز گذشته که برای حجاج خانه خدا در منا اتفاق افتاد  حاج حسین عیوضی که از کاروان بوشهر و از حجاج اهرمی امسال بیت الله الحرام به خانه خدا مشرف شده بود متاسفانه در بین آسیب دیدگان این حادثه غمبار است.      
کد خبر: ۱۵۰۳۲
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

فکرشهر:  حسین عیوضی از زائران اهرمی که امسال به  حج مشرف شده بود در حادثه غمبار دیروز منا در عربستان مجروح شده است.

\n\n

  به گزارش فکرشهر، در فاجعه تاسف بار روز گذشته که برای حجاج خانه خدا در منا اتفاق افتاد  حاج حسین عیوضی که از کاروان بوشهر و از حجاج اهرمی امسال بیت الله الحرام به خانه خدا مشرف شده بود متاسفانه در بین آسیب دیدگان این حادثه غمبار است.      

\n\n

عیوضی اولین جانباز انقلاب اسلامی در تنگستان می باشد که در اوائل انقلاب در تظاهرات مردمی در شهر بوشهر مورد اصابت گلوله توسط مامورین ستمگر شاهنشاهی قرار گرفت واز ناحیه پا به شدت آسیب دید و هم اکنون از ناحیه پا دچار مجروحیت می باشد.

\n\n

\n\n

ایشان به همراه همسر فداکار خود در مراسم حج امسال شرکت کرده است.

\n\n

خوشبختانه برای همسر ایشان اتفاقی رخ نداده است.

\n\n

طی تماسی که سازمان حج و زیارت با خانواده عیوضی گرفته اند خبر مجروح شدن حاج حسین عیوضی را اطلاع داده اند، ولی تا کنون از وضعیت سلامتی ایشان که در یکی از بیمارستانهای عربستان بستری است خبری به خانواده شان اطلاعی داده نشده است. سازمان حج و زیارت اعلام کرده خانواده این جانباز تا امشب از وضعیت عمومیش باخبر خواهند کرد.  

\n\n

برای حاج حسین عزیز آرزوی سلامتی و تندرستی را از خداوند متعال خواستاریم .

\n\n

خانواده ایشان هم طی تماسی با این پایگاه خبری از همشهریان و هم استانی های گرامی درخواست دعا و طلب شفاعت برای سلامتی این جانباز سرافراز را داشتند.

\n\n

منبع:بیرمی

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر