دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی( ره ) شهرستان دشتستان گفت: بیش از 14 تن خرمای زکات در دشتستان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، رمضان غلامی در شنبه جمع خبرنگاران افزود: با توجه به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های موجود شهرستان دشتستان و وجود نخیلات زیاد، فرهنگ سازی بهینه ای در راستای پرداخت زکات این محصول ارزشمند از سوی کمیته امداد این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۱۵۰۵۲
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی( ره ) شهرستان دشتستان گفت: بیش از 14 تن خرمای زکات در دشتستان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رمضان غلامی در شنبه جمع خبرنگاران افزود: با توجه به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های موجود شهرستان دشتستان و وجود نخیلات زیاد، فرهنگ سازی بهینه ای در راستای پرداخت زکات این محصول ارزشمند از سوی کمیته امداد این شهرستان انجام شد.

\n\n

وی یادآور شد: ارتباط چهره به چهره با نخلداران تأثیر شگرفی را در این فرآیند داشته است و کشاورزان به اهمیت واژه زکات و اینکه این مهم بعنوان یکی از فرائض دینی می بایست در سرلوحه کار مسلمانان قرار گیرد، توجه ویژه ای دارند . 

\n\n

غلامی بیان داشت: استفاده از ظرفیت عاملین و رابطین در جذب زکات بویژه خرما بعنوان یکی از سیاست های محوری کمیته امداد محسوب می شود که در این راستا تعداد 110 نفر با مدیریت شهرستان همکاری می کنند. 

\n\n

مدیر کمیته امداد امام خمینی( ره ) شهرستان دشتستان در پایان گفت: در مرحله اول تعداد 744 نفر از مددجویان از خرمای زکات بهره مند شدند که ارزش خرماهای جمع آوری شده 617میلیون ریال بوده است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر