يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: فیلم منتشر شده در خصوص عبور کاروان فرزند پادشاه عربستان که در برخی رسانه‌های کشور از جمله صداوسیما منتشر شده، کذب است.\n\nبه گزارش فکرشهر، «ابنا» در ادامه نوشت: شتابزدگی رسانه ملی و برخی از رسانه‌های ایرانی منجر به نشر فیلم کذبی در خصوص فاجعه دردناک منا شد.\n\nروز جمعه برخی از رسانه‌های داخلی و برون‌مرزی، ویدئویی را با عنوان «عبور کاروان پسر پادشاه عربستان از منا پیش از حادثه مرگبار مرگ حجاج» منتشر کردند، اما این فیلم، سه سال پیش (در تاریخ 26 اکتبر 2012) با عنوان «عبور کاروان امیر خالد فیصل امیر منطقه مکه از منا» در سایت یوتیوب نشر پیدا کرده بود.
کد خبر: ۱۵۰۶۷
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: فیلم منتشر شده در خصوص عبور کاروان فرزند پادشاه عربستان که در برخی رسانه‌های کشور از جمله صداوسیما منتشر شده، کذب است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، «ابنا» در ادامه نوشت: شتابزدگی رسانه ملی و برخی از رسانه‌های ایرانی منجر به نشر فیلم کذبی در خصوص فاجعه دردناک منا شد.

\n\n

روز جمعه برخی از رسانه‌های داخلی و برون‌مرزی، ویدئویی را با عنوان «عبور کاروان پسر پادشاه عربستان از منا پیش از حادثه مرگبار مرگ حجاج» منتشر کردند، اما این فیلم، سه سال پیش (در تاریخ 26 اکتبر 2012) با عنوان «عبور کاروان امیر خالد فیصل امیر منطقه مکه از منا» در سایت یوتیوب نشر پیدا کرده بود.

\n\n

\n\n

گرچه حاکمان ریاض مقصر اول حادثه مرگبار منا و کشته شدن صدها حاجی در این منطقه هستند، اما انتشار تصاویر و ویدئوهایی که به‌راحتی امکان تکذیب آنها وجود دارد، سبب بی‌اعتباری رسانه‌های کشورمان و تبلیغات سوء وهابیت می‌شود. این اقدام، دست آل‌سعود را نیز برای تکذیب واقعیت‌ها و سرپوش گذاشتن روی ضعف‌های آنان باز می‌کند.

\n\n

این سایت همچنین لینک مربوط به فیلم سه سال قبل «عبور کاروان امیر خالد فیصل امیر منطقه مکه از منا» را در پایان مطلب خود قرار داده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر