يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: باید نسبت به اشعار و سبک هایی که در مجالس عزاداری ارایه می دهیم، حساسیت داشته و از هر شعر و سبکی استفاده نکنیم.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، علی پولاد درنخستین همایش تجلیل از مداحان رزمنده و ایثارگر استان بوشهر افزود:عدم مطالعه پیش از اجرای برنامه،استفاده از اشعار نامناسب، بزرگ نمایی و استفاده از سبک های انحرافی از جمله آسیب های موجود در مداحی است.
کد خبر: ۱۵۰۸۲
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۴

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: باید نسبت به اشعار و سبک هایی که در مجالس عزاداری ارایه می دهیم، حساسیت داشته و از هر شعر و سبکی استفاده نکنیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، علی پولاد درنخستین همایش تجلیل از مداحان رزمنده و ایثارگر استان بوشهر افزود:عدم مطالعه پیش از اجرای برنامه،استفاده از اشعار نامناسب، بزرگ نمایی و استفاده از سبک های انحرافی از جمله آسیب های موجود در مداحی است.

\n\n

وی یادآورشد: دشمن به دنبال فروپاشی آرمان ها و ارزش های جامعه است و برنامه های خود را تعطیل نمی کند تا روزی که ما ارزش ها و آرمانی های امام خمینی(ره) و خط مقام معظم رهبری که خط مقاومت در برابر استکبار است را کنار بگذاریم.

\n\n

پولاد با اشاره به نقش تاثیرگذار مداحان در خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن ادامه داد: مداحان سربازان خط مقدم جنگ نرم در راستای مقابله با تهاجم های فرهنگی دشمن هستند.

\n\n

مسئول سازمان مداحان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: عشق مردم به اباعبدالله بزرگترین سرمایه برای مداحان است.

\n\n

پولاد از برگزاری همایش مداحان شهید در سال آینده خبر داد و گفت: تا پایان امسال چهار هزار و 800 مداح استان بوشهر تحت آموزش تخصصی مداحی قرار می گیرند.

\n\n

وی افزود: در حال حاضر 500 نفر در بسیج مداحان بوشهر آموزش تخصصی دیده اند.

\n\n

درپایان این مراسم تعدادی از مداحان رزمنده و ایثارگر استان بوشهر تجلیل شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر