يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی افزود: امسال دومین سال برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب است.\n\nوی اضفه کرد: با توجه به پیشینه فرهنگی و غنی استان بوشهر، این استان از ظرفیت بالایی برای برگزاری مطلوب جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و قرارگرفتن در ردیف استان های برتر کشور برخورداراست.
کد خبر: ۱۵۱۲۳
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۷

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی افزود: امسال دومین سال برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب است.

\n\n

وی اضفه کرد: با توجه به پیشینه فرهنگی و غنی استان بوشهر، این استان از ظرفیت بالایی برای برگزاری مطلوب جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و قرارگرفتن در ردیف استان های برتر کشور برخورداراست.

\n\n

ماحوزی ادامه داد: درنشست هماهنگی برگزاری جشنواره روستاها وعشایر دوستدار کتاب مقرر شد برای افزایش افراد تحت پوشش فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی از ظرفیت بخشداران و دهیاران استفاده شود.

\n\n

ماحوزی یادآورشد: استان بوشهر 500 خانوارعشایری دارد که نیمی از آنها ساکن ومابقی کوچ رو هستند.

\n\n

وی بیان کرد: برای برخی از عشایر کوچ رو ترویج فرهنگ کتابخوانی دشوار است ولی برنامه های مرتبط به عشایر ساکن در روستا به طور جدی اجرا خواهد شد.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به ایرنا گفت: دراین جشنواره دهیاران فعالیت های سابق خود در زمینه کتاب و برنامه هایی که برای آینده طراحی کرده اند را در قالب فرم هایی گزارش خواهند کرد.

\n\n

وی افزود: پس از جمع آوری گزارش فعالیت های صورت گرفته در سطح روستاها گزارش ها به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ارسال و در هفته پایانی آذر 10 روستای برتر کشور معرفی خواهند شد.

\n\n

ماحوزی بیان کرد: 10 روستای برتر از حمایت ویژه برای توسعه فعالیت های مرتبط با ترویج فرهنگ کتابخوانی برخوردار می شوند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر