يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ آخرین اخبار از مفقودین استان بوشهر در منا؛
فکرشهر: در جدید ترین فهرست اسامی کشته شدگان حادثه منا، نام دو زائر استان بوشهر که تا ساعاتی پیش نیز جزء مفقودین اعلام می شدند، دیده می شود...
کد خبر: ۱۵۱۴۵
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: در جدید ترین فهرست اسامی کشته شدگان حادثه منا، نام دو زائر استان بوشهر که تا ساعاتی پیش نیز جزء مفقودین اعلام می شدند، دیده می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ساعتی پیش، آخرین لیست اسامی جان باختگان حادثه ی منا اعلام شد که در میان اسامی، نام محمد کامل و علی گمارلو ـ از حجاج استان بوشهر ـ نیز به چشم می خورد. ( اینجا )

\n\n

ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻓﺎﺟﻌﻪ ﻣﻨﺎ 9 ﺗﻦ ﺍﺯ ﺣﺠﺎﺝ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﻔﻘﻮﺩ ﺷﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻇﻬﺮ ﺟﻤﻌﻪ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻫﺎﯼ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻬﯽ ﻭ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﻠﯽﭘﻮﺭ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻭﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺑﺎﺯﮔﺸﺘﻨﺪ، و روز ﺷﻨﺒﻪ ﻧﯿﺰ 3 ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﺮ از حجاج به نام های ﺧﻠﯿﻞ ﻓﺮﺡ ‏( ﺍﺯ ﺩﯾﺮ ‏)، ﻏﻼﻣﺤﺴﯿﻦ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ‏(ﮔﻨﺎﻭﻩ‏) و ﺣﺴﯿﻦ ﻋﯿﻮﺿﯽ ‏( ﺍﻫﺮﻡ‏) ﺩﺭ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻃﺎﺋﻒ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥﺩﺭ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺷﺪﻧﺪ و تا ساعاتی پیش  4 ﺯﺍﺋﺮ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﻔﻘﻮﺩﯼ ﻫﺎ ﻗﺮﺍﺭ داشتند که با اعلام لیست جدید،مشخص شد، 2 تن از حجاج بوشهری جان باخته اند.

\n\n

بر اساس این گزارش، در لیست اعلامی نام محمد کامل از جم و علی گمارلو که ساکن روستای شیرینو از توابع شهرستان عسلویه بوده، هر دو از کاروان بوشهر با شماره ی 16133 به چشم می خورد.

\n\n

همچنین، در حالی نام خلیل فرح همچنان در کنار اسم ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﻟﻄﯿﻔﯽ از سوی سازمان حج و زیارت در لیست مفقودین ( اینجا ) دیده می شود، که پیش از این نام فرح در لیست مجروحین استان اعلام شده بود؛ در همین حال خبری از ﻋﺒﺪﺍﻟﻌﺰﯾﺰ ﻧﺴﺎﺝ به گوش نمی رسد و نام وی در هیچ کدام از لیست های اعلام شده از سوی سازمان حج نمی باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، همچنین در لیست مفقودین، نام حمید دریانورد که ساکن بندر ریگ است و با کاروان استان فارس به شماره ی 24016 به حج رفته بود نیز دیده می شود که پس از درج خبر «شناسایی حجاج مجهول الهویه» در فکرشهر، وی توسط کاربران سایت، در میان تصاویر شناسایی شد و موضوع به خانواده اش اعلام گردید.

\n\n

\n\n

پیش از این نام محمد خندان اهل شهرستان جم نیز در میان جانباختگان حادثه منا اعلام شد. وی با کاروان های استان فارس به حج تمتع مشرف شده بود.

\n\n

در همین حال، جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر به رسانه ها گفته است که تاکنون 3 نفر از حجاج استان به نام های محمد علی‌پور، خلیل فرح، حسین عیوضی در بیمارستان ها شناسایی شده اند و یک نفر هم در لیست جانباختگان قرار گرفته است (علی گمارلو).

\n\n

مهدی صداقت افزوده است: همچنان 5 زائر استان در لیست مفقودان حادثه منا و افرادی قرار دارند که به کاروان خود باز نگشته اند.

\n\n

795 زائر خانه خدا در 6 کاروان از بوشهر به سرزمین وحی مشرف شدند. زائران استان مدینه بعد هستند و طبق برنامه اولین گروه از حجاج بوشهر در 21 مهرماه بازمی گردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر